مخاطب کتاب لین استارتاپ
- کارآفرینان استارتاپ (کسبوکارهای نوپا)
- کارآفرینان سازمانی
- مدیرانی که با نوآوری در ارتباطند. نوآوری در محصول جدید، نوآوری در برنامه بازاریابی، نوآوری در عملیات و …
برخی از کسانی که کتاب لین استارتاپ را توصیه کردهاند:
«نقشهی راهی برای نوآوری در قرن بیستویک. ایدههای استارتاپ ناب به خلق انقلاب صنعتی بعدی کمک خواهد کرد.»
استیو بلنک، استاد دانشگاه استنفورد و مدرسهی کسبوکار یوسی برکلی هاس
«هر تیم مؤسسی باید 48 ساعت کارش را متوقف کند و استارتاپ ناب را مطالعه کند. جدی میگم، کارت را متوقف کن و این کتاب را بخوان، همین الآن.»
اسکات کیس، مدیرعامل Startup America Partnership
«اگر یک کارآفرین هستی، این کتاب را بخوان. اگر درنظر داری که یک کارآفرین شوی، این کتاب را بخوان. اگر فقط در مورد کارآفرینی کنجکاو هستی، این کتاب را بخوان. ناب آغاز کردن برترین راهکار برای نوآوران امروزی است. یک لطف در حق خودت کن و این کتاب را بخوان.»
تنها سایت ارائه دهنده ی نسخه ی کامل
در فضای مجازی
این کتاب پرفروش ترین کتاب آمازون در سال 2013 در حوزه کارآفرینی است و یک رویکرد نو برای راه اندازی کسب وکار ارائه می کند. اریک ریز معتقد است رویکرد کنونی راه اندازی کسب وکار مناسب نیست و موجب از بین رفتن منابع زیادی می شود.